Przydatne informacje

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Informacje o naszej 15-dniowej polityce zwrotów

Nasza 15-dniowa polityka zwrotów umożliwia zwrot kwalifikujących się produktów pod następującymi warunkami:

  • Produkty muszą być nieotwarte i nieużywane.
  • Produkty łatwo psujące się mogą zostać zwrócone, jeśli nie zostały zjedzone i zwrócone ponad 30 dni przed upływem daty ważności.
Jak zainicjować zwrot?

Aby rozpocząć proces zwrotu, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres hello@noguiltmeal.pl lub dzwoniąc pod numer +48 881 040 144. Możesz też wypełnić formularz zwrotu na naszej stronie internetowej i przesłać go do naszego działu obsługi klienta. Przeprowadzimy Cię przez cały proces i udzielimy niezbędnych informacji.

Jak mogę otrzymać kopię faktury?

Kopię faktury można uzyskać, wysyłając prośbę o jej przesłanie na adres e-mail działu obsługi klienta hello@noguiltmeal.pl, podając numer zamówienia.

Ile czasu zajmuje otrzymanie zamówienia?

 

Dostawa zwykle zajmuje 2-3 dni robocze.

  • Zamówienia złożone w piątki po 15:00 oraz w weekendy (sobota i niedziela) są wysyłane w następny poniedziałek.
  • Zamówienia złożone po 15:00 są wysyłane następnego dnia. Wyjątkiem są piątki.
  • Zamówienia złożone w piątki po 15:00 oraz w weekendy (sobota i niedziela) są wysyłane w następny poniedziałek.
Masz pytania?

Jesteśmy tutaj, aby pomóc

    Dane kontaktowe

    hello@noguiltmeal.pl